הדפסה על קנבס – המתנה המושלמת שתתאים לכל אחד

מערכת שורש  יא חשוון, תשפא  10/29/2020

בין אם מדובר באירוע פרידה מהצבא, יציאה לפנסיה, או חנוכת בית, קנבס עם תמונה הוא מתנה שתמיד תרגש ותשמח את החוגגים
.......................

הדפסה על קנבס – המתנה המושלמת שתתאים לכל אחד

אי שם בתחילת שנות ה-2000, החלו להדפיס תמונות על קנבס, הלוא הוא סוג של בד ארוג. ההדפסה על קנבס הפכה לנפוצה יותר ויותר, ובתי עסק רבים החלו להדפיס תמונות על קנבס. עם הזמן, ההדפסה השתכללה, בזכות מדפסות חדשניות, ואמצעים טכנולוגיים מתקדמים. כיום, ניתן להדפיס תמונות על קנבס באיכות מצוינת, ששמה דגש על גווני הצבעים המקוריים, ותשומת לב לפרטים הקטנים.

איך זה עובד?

חלק מהחנויות דורשות שתשלחו את התמונות המבוקשות להדפסה דרך הוואטסאפ, חלק מאפשרות לשלוח במייל, וחלק דורשות שתגיעו פיזית לחנות עם דיסק און קי. בתקופת הקורונה העברת התמונות הפכה להיות מקוונת, כאשר חנויות הצילום אינן פתוחות יותר. שימו לב, שאופן העברת התמונות ישפיע באופן ישיר על איכות התמונה. הוואטסאפ למשל, מוריד איכות של תמונות בצורה מורגשת. לכן, אם חשובה לכן איכות ההדפסה על הקנבס, כדאי לטרוח ולהעביר את התמונות במייל, כדי שאיכות התמונה לא תיפגע.

איך לבחור תמונה?

לכולנו יש אינספור תמונות משלל אירועים שונים. בין אם מדובר בטיול עם חברים, תמונה בעבודה, או תמונות ישנות מהצבא. אנשים רבים שמעוניינים להדפיס תמונה על קנבס, מוצאים את עצמם מבולבלים ומתלבטים – באילו תמונות כדאי לבחור. קיימים מספר עקרונות מנחים לבחירת תמונות להדפסה על קנבס. הבולט מבניהם הוא כמובן איכות התמונה.

לא מומלץ לבחור בתמונה שהיא מטושטשת, צולמה על הצד, או תוך כדי תנועה. זכרו, שמה שנראה קצת מטושטש בטלפון, יראה מטושטש כפליים על הקנבס. שיקול נוסף שיסייע לנו לבחור תמונה – היא המקום בו נרצה שהיא תתלה.

כך למשל, אם אתם מכינים קנבס להדפסה שמיועד לתלייה במשרד, לא כדאי לבחור בתמונות שעושים בהן פרצופים, או בעלות גוון שטותי. תמונה שצפויה להיתלות בחלל משפחתי, צריכה לכלול תמונה של כל המשפחה בהרכב מלא. דוגמה נוספת, היא התאמת התמונה לחדר בו היא תתלה. במידה ואתם מדפיסים לבת הזוג תמונה מהחופשה בחו"ל, ומייעדים את הקנבס לתלייה בחדר, נסו לוודא שהוא מתאים בגוונים לחדר של בת הזוג.

במידה ולא הצלחתם לבחור, תמיד תוכלו להכין קולאז' של מספר תמונות אהובות יחד.

כמה זה עולה לנו?

מחירי הדפסת הקנבס משתנים ממקום למקום, ונעים בטווחים של 50 ₪ ועד 150 ₪, תלוי כמובן בגודל הקנבס שתבחרו להדפסת התמונה. לצד השאיפה למחיר זול, בקשו לראות דוגמאות שחנות הצילום הדפיסה בעבר, על מנת לבדוק שההדפסה מתבצעת באיכות הטובה ביותר.

הדפסה על קנבס היא מתנה מצוינת, שמשלבת מחשבה אישית על החוגג, אך לא דורשת הוצאה כספית גדולה מדי. לחץ כאן להדפסה על קנבס.